- Alergia
- Antyperspiranty
- Ból gardła
- Choroba lokomocyjna
- Ciąża i karmienie
- Cukrzyca
- Dziecko
- Hemoroidy
- Higiena jamy ustnej
- Higiena i ból ucha
- Katar, Zatoki, Oczyszczanie nosa
- Kaszel
- Kobieta zdrowie
- Kontrola wagi
- Kości, stawy
- Mięśnie, Ścięgna
- Na sen i przeciw chrapaniu
- Na kaca
- Oczy
- Odporność
- Pielęgnacja skóry
- Pielęgnacja stóp i dłoni
- Pierwsza pomoc
- Pomadki i żele do ust
- Potencja
- Preparaty witaminowo - mineralne
- Prezerwatywy
- Probiotyki, prebiotyki
- Przeciwbólowe, przeciwzapalne
- Rzuć palenie
- Serce, Układ krążenia
- Siłownia i fitness
- Suplementy i leki: Skóra, włosy, paznokcie
- Solgar
- Układ moczowo - płciowy
- Układ nerwowy
- Układ pokarmowy
- Zestawy
- Ziaja
Regulamin
Przed rozpoczęciem korzystania z apteki internetowej www.aptekazpasja.pl Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z treścią Regulaminu.
REGULAMIN APTEKI INTERNETOWEJ
WWW.APTEKAZPASJA.PL
-
Postanowienia ogólne
-
Definicje
-
Rodzaj i zakres usług elektronicznych
-
Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
-
Warunki zawierania umów sprzedaży
-
Sposoby płatności
-
Koszt, termin i sposoby dostawy
-
Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
-
Gwarancja produktu
-
Tryb postępowania reklamacyjnego
-
Prawo odstąpienia od umowy
-
Własność intelektualna
-
Postanowienia końcowe
-
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Apteka internetowa działająca pod adresem www.aptekazpasja.pl prowadzona jest przez Anapharma Sp. z o.o. z siedzibą w Mełgwi, ul. Partyzancka 23, 21-007 Mełgiew wpisaną przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000675957, NIP:7123338680, REGON:367153498, adres poczty elektronicznej (e-mail): zamówienia@aptekazpasja.pl, tel. +48 81 752 00 28.
-
Sprzedaż za pośrednictwem Apteki internetowej www.aptekazpasja.pl jest prowadzona w ramach Apteki Stacjonarnej pod nazwą „Apteka Jaśminowa” na podstawie zezwolenia nr LU-WIF.8520.26.2011, wydanego w dniu 14 września 2011 r. przez Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w Lublinie.
-
Apteka Internetowa www.aptekazpasja.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Aptekę Internetową www.aptekazpasja.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
-
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Apteki Internetowej www.aptekazpasja.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia w Aptece Internetowej przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
-
Apteka Internetowa www.aptekazpasja.pl prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych i wyrobów medycznych, a także suplementów diety, odżywek, kosmetyków i innego asortymentu dopuszczonego do obrotu w aptekach, z wyłączeniem produktów leczniczych dostępnych tylko z przepisu lekarza oraz wyrobów medycznych podlegających refundacji przez NFZ (Narodowy Fundusz Zdrowia), za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski.
-
Wszystkie Produkty oferowane w Aptece Internetowej są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie internetowej Apteki Internetowej pod adresem www.aptekazpasja.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Apteki Internetowej pod adresem www.aptekazpasja.pl użyte są w celach informacyjnych.
-
Informacje publikowane na stronie www.aptekazpasja.pl nie stanowią porad o charakterze medycznym. Treści zawarte w stronach internetowych Apteki Internetowej mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą być traktowane jako specjalistyczne porady medyczne, forma diagnozy lub zalecenia w zakresie leczenia, nie mogą one zastępować specjalistycznych badań lekarskich ani profesjonalnego doradztwa.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93), Ustawy prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271), Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie warunków wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych wydawanych przez przepisu lekarza z dnia 14 marca 2008 r. (Dz. U. 2008 nr 60 poz. 374) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
DEFINICJE
-
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.aptekazpasja.pl umożliwiający utworzenie Konta.
-
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.aptekazpasja.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
-
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
-
REGULAMIN - niniejszy regulamin Apteki Internetowej.
-
APTEKA STACJONARNA - apteka ogólnodostępna o nazwie „Apteka Jaśminowa” prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem: ul. Polna 1, 21-010 Łęczna.
-
APTEKA INTERNETOWA - Apteka internetowa Usługodawcy działający pod adresem www.aptekazpasja.pl
-
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Anapharma Sp. z o.o., ul. Partyzancka 23, 21-007 Mełgiew, NIP:7123338680, REGON:367153498.
-
PRODUKT – dostępna w Aptece Internetowej rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Apteki Internetowej.
-
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
-
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Apteki Internetowej.
-
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
-
NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Aptece Internetowej.
-
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Apteki Internetowej korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
-
zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
-
prowadzenie Konta,
-
korzystanie z Newslettera.
-
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Aptece Internetowej odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie Apteki Internetowej treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Apteki Internetowej i prezentowanych w niej materiałów.
-
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
-
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Aptece Internetowej zawierana jest na czas nieoznaczony.
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Aptece Internetowej zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
komputer z dostępem do Internetu,
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
przeglądarka internetowa,
-
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
-
-
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Apteki Internetowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
-
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
-
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Apteki Internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Apteki Internetowej podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Apteki Internetowej jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Aptece Internetowej, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
-
Produkty w promocji posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
-
W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku dokonać rejestracji Konta w Aptece Internetowej.
-
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówienia (Apteka Internetowa www.aptekazpasja.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
-
W przypadku wątpliwości co do stosowania produktów leczniczych lub wyrobów medycznych zakupionych w Aptece Internetowej, Klient może skonsultować się z farmaceutą dostępnym pod nr telefonu: 81 752 00 28, w godzinach pracy Apteki Stacjonarnej, to jest:
-
od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00,
-
w soboty w godz. od 9.00 do 14.00
-
-
Koszt połączenia wynika ze standardowej taryfy operatora.
-
Apteka Internetowa realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Apteki Stacjonarnej tj. od 9.00 do 16.00. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego Zamówienia.
-
Zamówienia dotyczące jednego Produktu, a przekraczające ilość 10 sztuk wymagają kontaktu i uzgodnienia z pracownikiem fachowym Apteki Stacjonarnej.
-
Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne, farmaceuta i technik farmaceutyczny mogą odmówić wydania produktu leczniczego, jeżeli jego wydanie może zagrażać życiu lub zdrowiu pacjenta (Klienta).
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży.
-
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta, Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
-
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
-
oświadczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
-
pouczenia o prawie do odstąpienia od umowy,
-
niniejszy Regulamin.
-
-
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 12 lit b) zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
-
-
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT), który będzie dołączany do przesyłki.
-
SPOSOBY PŁATNOŚCI
-
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
-
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer:
16 1140 2004 0000 3202 7703 3626 ( mBank S.A. ) Anapharma Sp. zo.o., ul. Partyzancka 23, 21-007 Mełgiew, NIP:7123338680.
W tytule przelewu należy wpisać "Zamówienie nr........"
-
płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem,
-
za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności,
-
płatność przy odbiorze osobistym.
-
W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych.
-
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
-
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży niezwłocznie, a najpóźniej w terminie do 3 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
-
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
-
Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
-
Zakupione w Aptece Internetowej Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, Pocztex Kurier48 oraz z użyciem paczkomatów.
-
Klient może odebrać Produkt osobiście pod adresem: ul. Polna 1, 21-010 Łęczna (Apteka Jaśminowa). Sprzedawca proszony jest o wcześniejszy kontakt telefoniczny przed odbiorem Produktu.
-
Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
-
Czas kompletowania Produktu wynosi od 1 do 5 Dni Roboczych.
-
Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 7 Dni Roboczych (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
-
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
-
Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta, korzystanie z Newslettera).
-
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamówienia@aptekazpasja.pl
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
-
Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
-
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
-
GWARANCJA PRODUKTU
-
Produkty stanowiące sprzęt medyczny oraz akcesoria oferowane w Aptece Internetowej posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Okres gwarancji dla tych Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
-
Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.
-
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
-
Reklamacje z tytułu rękojmi:
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
-
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamówienia@aptekazpasja.pl lub pisemnie na adres: ul. Polna 1, 21-010 Łęczna.
-
W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
-
Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Polna 1, 21-010 Łęczna.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
-
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Apteki Internetowej Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamówienia@aptekazpasja.pl
-
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób. Pobierz druk reklamacyjny
-
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Aptekę Internetową oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Aptekę Internetową, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
-
Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
-
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
-
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
-
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.aptekazpasja.pl, z wyłączeniem treści opisanych w rozdziale I pkt. 9 Regulaminu, korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością Anapharma Sp. z o.o. z siedzibą w Mełgwi, ul. Partyzancka 23, 21-007 Mełgiew wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000675957, NIP:7123338680, REGON:367153498. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.aptekazpasja.pl, bez zgody Usługodawcy.
-
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.aptekazpasja.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
-
Umowy zawierane poprzez Aptekę Internetową zawierane są zgodnie z prawem polskim.
-
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
-
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Apteką Internetową, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt. 4 niniejszego rozdziału.
-
Sądowe rozstrzyganie sporów:
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
-
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.